دیوید هنری به صدای بدنتان گوش دهید. یکشنبه 16 آبان 1389 هرگز به اجرای حرکتی که موجب بروز ناراحتی در بدن تان می شود؛تن ندهید.حالا هرچقدر می خواهد آن حرکت پایه ای و اصلی باشد. به عنوان مثال از هر مربی سوال کنید که ددلیفت را باید چگونه اجرا کردبه شما میگویدکامل و از روی زمین؛اما من متوجه شده ام که این حرکت با ساختار بدنی من هیچ هماهنگی ندارد و همواره با اجرای آن اذیت می شوم. مشکل مشابهی را با حرکت جلو بازو هالتر ایستاده با میله صاف دارم؛چرا که ... ادامه مطلب ...

دیوید هنری به صدای بدنتان گوش دهید. یکشنبه 16 آبان 1389

توصیه های بدنسازان حرفه ای دیوید هنری به صدای بدنتان گوش دهید.

هرگز به اجرای حرکتی که موجب بروز ناراحتی در بدن تان می شود؛تن ندهید.حالا هرچقدر

می خواهد آن حرکت پایه ای و اصلی باشد. به عنوان مثال از هر مربی سوال کنید که

ددلیفت را باید چگونه اجرا کردبه شما میگویدکامل و از روی زمین؛اما من متوجه شده ام که این

حرکت با ساختار بدنی من هیچ هماهنگی ندارد و همواره با اجرای آن اذیت می شوم.

مشکل مشابهی را با حرکت جلو بازو هالتر ایستاده با میله صاف دارم؛چرا که در مچ ها دردی

 کشنده تجربه می کنم اما وقتی از میله خمیده استفاده می کنم؛ این مشکل حل می شود.

بنابراین به صدای بدن گوش دهید و حرکاتی که برای بدن تان مضر هستند اجرا نکنید. البته

 سوزش عضله را با درد مفصل اشتباهی نگیرید و اگر مثلا برای اسکات سوزش زیادی به ران ها

 می دهد نباید فکر کنید حرکت بدی است. با خودتان صادق باشید تا پیشرفت کنید. 



نوشته شده در تاریخ جمعه 4 فروردین 1396    | توسط: یاس جوان    |    | نظرات()