عضلات پشت مینیاتوری شنبه 15 آبان 1389 گوستاو بادل: سه حركت فوق العاده و اولیه ای كه قادرند دگرگونی شدیدی  در عضلات شما خلق كنند.حركاتی به نام ددلیفت,بارفیكس,و زیر بغل هالتر خم. برنامه پشت سازی به شكل پایه ای   حركت            ست        تكرار       بارفیكس                          5                     تا ناتوانی      زیربغل هالتر خم                5                     6 الی 10      ددلیفت                              5                      3 الی8 ... ادامه مطلب ...

عضلات پشت مینیاتوری شنبه 15 آبان 1389

برنامه تمرینی قهرمانان بدنسازی و پرورش اندام دنیا

گوستاو بادل: سه حركت فوق العاده و اولیه ای كه قادرند دگرگونی شدیدی
 در عضلات شما خلق كنند.حركاتی به نام ددلیفت,بارفیكس,و زیر بغل هالتر خم.
برنامه پشت سازی به شكل پایه ای
  حركت            ست        تكرار
      بارفیكس                          5                     تا ناتوانی
     زیربغل هالتر خم                5                     6 الی 10
     ددلیفت                              5                      3 الی8



نوشته شده در تاریخ شنبه 21 اسفند 1395    | توسط: یاس جوان    |    | نظرات()