دنیس ولف راز كمر باریكی یکشنبه 16 آبان 1389 دنیس ولف راز کمر باریکی خیلی ها دوست دارند بدانند که من چطور قطر کمر خود را کوچک  نگه می دارم.اول از همه باید بگویم که بخش عمده ی آن مربوط به ژنتیک می شود که با آن متولد شده ام.کمرم همیشه خیلی کوچک بود اما تا قبل از آنکه تمرینات بدنسازی را شروع کنم واقعا کمرم خیلی هم کوچک دیده نمی شد.شانه هایم که رشد کردند و کمرم در همان سایز باقی ماند این خطای دید تشدید شد. برای کوچک نشان دادن کمر باید ... ادامه مطلب ...

دنیس ولف راز كمر باریكی یکشنبه 16 آبان 1389

دنیس ولف داشتن کمر باریک در بدنسازی

دنیس ولف راز کمر باریکی خیلی ها دوست دارند بدانند که من چطور قطر کمر خود را کوچک

 نگه می دارم.اول از همه باید بگویم که بخش عمده ی آن مربوط به ژنتیک می شود که با

آن متولد شده ام.کمرم همیشه خیلی کوچک بود اما تا قبل از آنکه تمرینات بدنسازی را

شروع کنم واقعا کمرم خیلی هم کوچک دیده نمی شد.شانه هایم که رشد کردند و کمرم

در همان سایز باقی ماند این خطای دید تشدید شد. برای کوچک نشان دادن کمر باید

 بالا تنه V شکل شود.

من حرکت ددلیفت را هرگز خیلی سنگین انجام نداده ام.هریک جلسه در میان در تمرین پا این

 حرکت را اجرا میکنم اما نه مثل رونی کلمن با 300 الی 360 کیلو گرم وزنه. در این حرکت به

 ندرت وزنه را از 180 کیلو بیشتر می کنم اما فرم حرکت را درست رعایت می کنم و

 در بخش بالای حرکت واقعا عضلات عضلات زیر بغل و پشت خود را منقبض می کنم.اگر

 بخواهم میتوانم 40 الی 90 کیلو وزنه را اضافه کنم اما واقعا نمی خواهم چرا که در آن

صورت عضله دیگری

از بدن از جمله باسن و عضلات شکم درگیر می شوند و در حالت دیگر کمرم باریک باقی

نخواهد ماند.همچنین در تمرین شکم هم از وزنه اضافی استفاده نمی کنم بلکه صرفا از

وزن بدن خود بهره می برم.نکته آخر هم اینکه فکر میکنم نباید پرخوری کرد.سایز وعده های

غذایی باید متوسط باشدتا معده بزرگ نشود.



نوشته شده در تاریخ شنبه 21 اسفند 1395    | توسط: یاس جوان    |    | نظرات()